Эӊ жакын тейлөө пунктун тандаӊыз, которуу кайсы система боюнча аткарылганын операторго билдириӊиз, өздүгүӊүздү тастыктаган документиӊизди көрсөтүӊүз да, которуунун көзөмөлдүк номурун (ККН) айтыӊыз.
Акча которуунун тигил же бул системасын тейлеген эӊ жакын тейлөө пунктуна кайрылыӊыз, өздүгүӊүздү тастыктаган документиӊизди көрсөтүӊүз да, алуучунун аты-жөнүн, акча которуу жөнөтүлүүчү өлкөнү жана шаарды айтыӊыз.
4) Мен ири суммадагы которууну күтүп жатам, аны алууда кандайдыр-бир өзгөчөлүктөр барбы?
Мен ири суммадагы которууну күтүп жатам, аны алууда кандайдыр-бир өзгөчөлүктөр барбы?
Жаңылынды 20.11.2024
Айрым учурларда акча каражаттарынын ири суммаларын алуу процедурасы алдын ала буюртма берүүнү талап кылат. Сиз которууну алууну пландап жаткан банктын бөлүмүнүн өзүнөн же Кардарларды колдоо борборунан 8686 алдын ала маалымат ала аласыз.
5) Жөнөтүлгөн которууга кантип өзгөртүү киргизүүгө болот?
Жөнөтүлгөн которууга кантип өзгөртүү киргизүүгө болот?
Жаңылынды 20.11.2024
Которууга өзгөртүү киргизүү үчүн (эгер ал алуучуга бериле элек болсо), жөнөтүүчү өздүгүн тастыктаган документи менен Банктын акча жөнөтүлгөн пунктуна кайрылуусу зарыл.
6) Эгер мен которууну дароо ала албасам, акча канча убакытка чейин берилүүгө даяр бойдон турат?
Эгер мен которууну дароо ала албасам, акча канча убакытка чейин берилүүгө даяр бойдон турат?
Жаңылынды 20.11.2024
Акча которуунун ар бир системасында которууну алуунун өз мөөнөттөрү аныкталган (30 күн, 90 күн, 3 жыл). Толугураак маалыматты акча которуу системасынын сайтынан таба аласыз же Банктын Кардарларды колдоо борборуна кайрыла аласыз.
8) Эгер башка параллелдик насыя бар болсо, насыя алууга болобу?
Эгер башка параллелдик насыя бар болсо, насыя алууга болобу?
Жаңылынды 20.11.2024
Эгер кирешеӊиз 2 параллелдик насыяны төлөөгө жетиштүү болсо жана насыялык тарыхыӊыз жакшы болсо, уруксат берилиши мүмкүн. Чечимди Насыялык комитет кабыл алат.